Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Layalina Restaurant Rotterdam. Meer weten? Ontdek meer
Ahmed
20 jun 2026 om 17:09
Ik heb bestelling gekregen maar alles is door elkaar is bijna niet meer te eten en mijn fanta is vol met mayonaise jammer !
Kamal
8 jun 2026 om 11:29
Always so good
Danric
7 jun 2026 om 19:42
was bijna geen friet alleen paar vlees en veel komkomers bij de kapsalon. niet een aanrader.
Cinto
27 mei 2026 om 23:23
Na een uur wacht tijd kreeg ik een plastic tasje met alle bakjes half open door elkaar gemixed.
Eten was dus ondergedompelt in saus, salade, moest de plastic tas uitgieten boven het toilet voor die de vuilnisbak in kon. Alles was koud
Thomas
23 mei 2026 om 18:57
Smaak was erg goed. Bij lamsstuk zat er friet los op, die knapt daar niet van op maar die eten we gewoon niet op. Alles is erg goed bereid. Mohamarah is net wat te pittig, die moet je niet als eerst eten dan proef je de rest niet meer.
Hansi
16 mei 2026 om 21:32
Net besteld echt lekker eten aanrader